dijous, 7 de març del 2013

Daniel Reyes: "Existeix un mercat de polseres falses"

Des de màrqueting de TV3 van debatre si calia fer negoci amb el marxandatge de la sèrie "Polseres Vermelles"


Les polseres oficials de la sèrie són a la venda des del dia 25 de març. (Foto:  pàgina  web de "Polseres Vermelles")

L'any passat TV3 es va veure obligada a tancar dos webs que venien polseres falses i, a més, enganyaven als compradors assegurant-los que es tractava d'un producte oficial de TVC i que els rendiments econòmics obtinguts es destinaven a una causa solidària.

De fet, la sèrie aborda una temàtica molt concreta i explica els problemes als quals s'han d'enfrontar un grup d'adolescents malalts de càncer. Això, va crear un debat dins del departament de màrqueting de TV3: els beneficis provinents del marxandatge de la sèrie s'havien de destinar a una causa benèfica o no era necessari? Segons assegura el cap de màrqueting de TV3, Daniel Reyes, va ser difícil prendre una decisió perquè existeixen diverses opinions dins del departament. Finalment es va decidir que els diners que la televisió pública destina a un bé solidari són els que recullen any rere any a "La Marató" perquè, segons afirma Reyes "tot i que és una televisió pública també ha de fer negoci". 


2 comentaris:

  1. Això significa que al final van decidir que com existeix la Marató de TV3, el que guanyen de la venta de les polseres no es destina a cap bé solidari?
    Si és així, crec que no faria cap mal que recolzessin l'investigació oncològica amb els beneficis de les polseres. No cal que destinin el que guanyen amb els dvd's o les samarretes o altres productes, però estaria bé escollir un i donar-li aquest ús solidari.
    La Marató és un cop a l'any, i hi participem tots, no pot ser una excusa per no ser més solidaris el resta de temporada.

    ResponElimina
  2. Cuan ets un malalt de càncer, fa molt mal veure comalgú fa negoci amb la desgràcia dels altres, quina vergonya!

    Lluís

    ResponElimina