L’empresa fabricant de les polseres i les samarretes n’està augmentant la producció degut a la gran demanda
![]() |
Els productes oficials de Polseres Vermelles es troben a la venda des dels inicis d'aquesta segona temporada (Font: Pàgina oficial de Polseres Vermelles de TV3) |
L’èxit de la cançó Sense tu dels Teràpia de Shock va ser el precedent del què va acabar generant la mateixa sèrie. Des del departament de Màrqueting de la televisió catalana se sap que qualsevol producte que es llenci serà ben acollit pel públic. Tot i així, Daniel Reyes, cap del mateix departament, admet que l’àlbum de cromos digital no va tenir l’èxit esperat ja que “és més fàcil que els pares donin diners als seus fills per comprar els cromos en una botiga o quiosc que deixar la seva targeta de crèdit per comprar-los per Internet”.
A finals de la primera temporada es va comercialitzar el primer DVD sobre la sèrie. L’acte de la signatura d’aquest DVD va fer-se a El Corte Inglés de Diagonal, on s’hi van congregar centenars d’adolescents. La situació es va complicar i la seguretat no estava garantida. Finalment, els Mossos d’Esquadra van haver d’intervenir i suspendre l’acte. Davant la resposta tant positiva de l’audiència la idea va ser diversificar els productes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada