Mònica Terribas: "Hi havia el risc de què l'audiència no entomés amb facilitat en un moment de crisi una sèrie que t'enfrontava amb una realitat molt dura i molt difícil"
Les xarxes socials, com Facebook i Twitter, i les audiències mitjanes de la sèrie demostren que Polseres Vermelles ha creat un fenomen sense prescedents a Televisió de Catalunya. Actualment, els polseres estan vivint un moment d'èxit professional semblant, fins i tot, a la situació sorgida fa 10 anys arran del programa musical "Operación Triunfo". En declaracions a aquest mitjà, Mònica Terribas, actual editora del diari ARA i exdirectora de TV3, assegura que l'èxit de la sèrie ja s'intuïa abans d'estrenar-la, perquè l'episodi pilot va sorprendre al consell de continguts de la cadena pública. A més, explica que la repercussió social s'ha pogut comprovar explícitament, al marge de les audiències televisives o les de la xarxa. En el mateix sentit, Terribas precisa que l'efecte social actual de Polseres Vermelles no és comparable amb el de sèries com Infidels, Poblenou o El cor de la ciutat, entre d'altres.
Polseres Vermelles es va estrenar amb Mònica Terribas a la direcció de TV3 (Imatge: www.ara.cat)
Paral·lelament, Terribas també afirma que aquest projecte, juntament amb Infidels, ha suposat "un salt en innovació i creativitat" per a Televisió de Catalunya. Malgrat l'èxit de Polseres Vermelles, la periodista encara se sorprèn de les dificultats que hi va haver per vendre la sèrie al mercat més pròxim: "És increïble que ho hagi comprat abans l'Spielberg que una televisió espanyola".
Ben aviat estarà disponible el podcast amb l'entrevista completa a Mònica Terribas
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada